سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
توزیع بسته های معیشتی در اندیمشک

حوزه/ حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته غذایی، میان خانواده‌های کم برخوردار، گفت: قرارگاه شهدای روحانی شهرستان اندیمشک که متشکل از طلاب، روحانیون و اساتید مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) است، اقدام به توزیع ۵۰۰ بسته غذایی، هر بسته به ارزش یک‌میلیون ریال میان خانواده‌های نیازمند مناطق محروم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام خادمی، مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، با اشاره به اقدامات این مدرسه علمیه در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، اظهارداشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، قرارگاهی در این مدرسه علمیه تشکیل و یک سری اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان آغاز شد که پس از سخنان رهبر معظم انقلاب برای رزمایش مواسات و همدلی، دو رزمایش از سوی این قرارگاه انجام شد.

وی گفت: در راستای خدمت به مردم و مبارزه با ویروس کرونا بیش از ۲۵۰ نفر با تجهیزات کامل به ضدعفونی اماکن جمعیتی و پرتردد همچون معابر و منازل، مرکز شهر و بازار پرداختند که مردم با مشاهده چنین اقداماتی، تقدیر و تشکر فراوانی کردند.

حجت‌الاسلام خادمی همچنین با اشاره به فعالیت قرارگاه شهدای روحانی شهرستان اندیمشک، بیان کرد: این قرارگاه نیز در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری با حضور مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی نظیر طلاب، اساتید، مبلغان، هیئات مذهبی و فرهنگی، مسجد امام حسین(ع) و قرآن و عترت، اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، یکی از اقدامات قرارگاه شهدای روحانی این شهرستان را توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار اعلام کرد و گفت: در این اقدام ۵۰۰ بسته غذایی که هر بسته به ارزش یک‌میلیون ریال و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و میان خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم توزیع کرد.

وی در پایان گفت: البته این اقدام همچنان ادامه داشته و در روزهای آینده نیز مرحله دوم این طرح انجام خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha